Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál apartmánů jako konkurence hotelovému průmyslu v Praze
Pivná, Kristýna ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Cílem práce je identifikovat produkt apartmán a jeho potenciál v porovnání s hotelovým průmyslem v rámci nabídky ubytování v Praze. Objevuje se zde nový termín, a to "servisovaný apartmán". První část vymezuje teoretická východiska, z nichž nejdůležitějším je kategorizace ubytovacích zařízení, která je následně aplikovaná na praxi a konzultována se zahraničními zkušenostmi. Hlavní část zahrnuje SWOT analýzu obou produktů, jejich cenovou konkurenci a taktéž dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení provedených analýz a podle vývoje poptávky po ubytování v Praze je stanovena prognóza potenciálu vybraného produktu.
Komunikační a cenová strategie vybrané firmy při zavádění potravinových doplňků na polský trh
Pivná, Kristýna ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Dvořák, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje především na 2 marketingové nástroje, a to komunikační a cenové strategie zvolené firmy. Nejprve je představena firma, oblast podnikání a také stručná charakteristika Polska pomocí makroekonomických ukazatelů. Hlavní část práce začíná rozborem komunikačních nástrojů a způsobem tvorby mediálního plánu. Následně je provedena analýza a vyhodnocení efektivity zvolené strategie firmy pomocí počtu telefonátů na infolinku a objemu prodaných kusů. Část zaměřená na cenovou strategii se skládá z teoretické charakteristiky možností tvorby ceny, v praktické je proveden rozbor konkurence a pomocí něj vymezena optimální cena. Práce je zakončena SWOT analýzou potenciálu firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.