Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čtení s porozuměním sluchově postižených žáků
Pinkasová, Lucie ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vidímová, Iveta (oponent)
Předložená diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtení osob se sluchovým postižením. Teoretická část pojednává o problematice sluchového postižení, o procesu osvojování si schopnosti čtení u slyšících i sluchově postižených osob. Praktická část se snaží přiblížit přípravy, průběh a výsledky výzkumného šetření. Představuji vlastní test čtení s porozuměním, který jsem si sestavila pro účely výzkumného šetření. Cílem práce je zjistit , kdy se úroveň čtenářských dovedností při čtení s porozuměním sluchově postižených žáků Základní školy pro sluchově postižené přiblíží úrovni čtenářských dovedností při čtení s porozuměním slyšících žáků 2. ročníku Základní školy.
Čtení s porozuměním sluchově postižených žáků
Pinkasová, Lucie ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vidímová, Iveta (oponent)
Předložená diplomová práce se zaměřuje na problematiku čtení osob se sluchovým postižením. Teoretická část pojednává o problematice sluchového postižení, o procesu osvojování si schopnosti čtení u slyšících i sluchově postižených osob. Praktická část se snaží přiblížit přípravy, průběh a výsledky výzkumného šetření. Představuji vlastní test čtení s porozuměním, který jsem si sestavila pro účely výzkumného šetření. Cílem práce je zjistit , kdy se úroveň čtenářských dovedností při čtení s porozuměním sluchově postižených žáků Základní školy pro sluchově postižené přiblíží úrovni čtenářských dovedností při čtení s porozuměním slyšících žáků 2. ročníku Základní školy.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pinkasová, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.