Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití protokolů TCP/IP pro řízení algoritmů číslicového zpracování zvukových signálů v reálném čase
Pilch, Martin ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem protokolu pro řízení číslicového zpracování signálů pomocí komunikačních sítí TCP/IP. Využití tohoto protokolu v embedded jednotkách pro zpracování zvukového signálu umožní dálkové řízeného číslicového zpracování zvukových signálů v reálném čase. Knihovna, o které pojednává tato práce, umožňuje kvalitní a bezchybný přenos dat a tedy spolehlivé řízení zpracování zvukových signálů na velké vzdálenosti po lokální síti či internetu. Je však koncipovaná pro přenos libovolného typu dat a tak může nalézt i jiné uplatnění.
Simulace vlnění vody v reálném čase
Pilch, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření simulace vlnění vody v reálném čase. Implementační platformou je Mac OS X a rozhraní OpenGL. Základem práce je vodní hladina, tvořená výškovou mapou. Metoda pro výpočet výškové mapy je založená na výpočtu sumy sinusoid s komplexními, časově závislými amplitudami. Pro výpočet je použita rychlá Fourierova transformace, Phillipsovo spektrum a gaussovský generátor náhodných čísel. Práce je implementována také pro platformu iOS a optimalizována pro běh na mobilních zařízeních díky použití programovatelného grafického řetězce a optimalizacích při výpočtech a vykreslování.
Využití protokolů TCP/IP pro řízení algoritmů číslicového zpracování zvukových signálů v reálném čase
Pilch, Martin ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem protokolu pro řízení číslicového zpracování signálů pomocí komunikačních sítí TCP/IP. Využití tohoto protokolu v embedded jednotkách pro zpracování zvukového signálu umožní dálkové řízeného číslicového zpracování zvukových signálů v reálném čase. Knihovna, o které pojednává tato práce, umožňuje kvalitní a bezchybný přenos dat a tedy spolehlivé řízení zpracování zvukových signálů na velké vzdálenosti po lokální síti či internetu. Je však koncipovaná pro přenos libovolného typu dat a tak může nalézt i jiné uplatnění.
Simulace vlnění vody v reálném čase
Pilch, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření simulace vlnění vody v reálném čase. Implementační platformou je Mac OS X a rozhraní OpenGL. Základem práce je vodní hladina, tvořená výškovou mapou. Metoda pro výpočet výškové mapy je založená na výpočtu sumy sinusoid s komplexními, časově závislými amplitudami. Pro výpočet je použita rychlá Fourierova transformace, Phillipsovo spektrum a gaussovský generátor náhodných čísel. Práce je implementována také pro platformu iOS a optimalizována pro běh na mobilních zařízeních díky použití programovatelného grafického řetězce a optimalizacích při výpočtech a vykreslování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.