|
Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
Klčová, Alena Daniela ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...
|