Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Integrace žáka se smyslovým postižením do učebního oboru
Piklová, Martina ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Monika, Monika (oponent)
Bakalářská práce s názvem Integrace žáka se smyslovým postižením do učebního oboru pojednává o pedagogické i sociální integraci žáků s určitým zdravotním postižením. V teoretické části se práce věnuje pojmům integrace a inkluze, jeho srovnáním České republiky a dalších Evropských států. Dále se soustředí na zrakové postižení, rozvoj, příčiny a důsledky. Podrobně popisuje vzdělávání osob se zrakovým postižením, jeho historií i současností a podmínkami integrace žáků s tímto postižením. Neopomíná také práci učitele a asistenta pedagoga při výuce žáka se zrakovým postižením. Praktická část využívá nástroje pro hromadné zjišťování informací (dotazník), k tomu aby bylo zjištěno, jak jsou o zrakovém postižení informováni pedagogové na konkrétní základní škole, informovanost rodičů a názor rodičů na smyslové postižení zraku a jeho integrace na základní škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.