Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.
Trámový most přes řeku Moravu
Pidima, Jan ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli na komunikaci II/446 přes řeku Moravu v obci Hanušovice. Byly zpracovány tři studie, z kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého dvoutrámu. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer 2014.0. Posudky jsou počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení od teploty, větru a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.
Estakáda přes řeku Bečva
Pidima, Jan ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního mostu o více polích, který převádí dálnici D1 přes řeku Bečvu poblíž města Přerov. Byly vypracovány dvě varianty, ze kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého komorového nosníku. Statický model a účinky zatížení byly řešeny v programu Scia Engineer 2016.0. Posudky byly počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení větrem, nerovnoměrným sedáním podpor a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.
Trámový most přes řeku Moravu
Pidima, Jan ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu o jednom poli na komunikaci II/446 přes řeku Moravu v obci Hanušovice. Byly zpracovány tři studie, z kterých byla vybrána varianta dodatečně předpjatého dvoutrámu. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer 2014.0. Posudky jsou počítány ručně podle Eurokódů. Účinky zatížení od teploty, větru a vodorovné účinky od dopravy byly zanedbány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.