Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes
Pištorová, Sára ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce ,,Obsahová analýza facebookové stránky časopisu Forbes" se zabývá propojením tradičních médií (konkrétně tištěného periodika) a sociálních sítí. Je zaměřena na obsahovou kvantitativní analýzu publikovaných příspěvků na oficiální facebookové stránce české mutace magazínu Forbes. Teoretická část pojednává o charakteristice sociálních sítích, jejich využití pro tištěná periodika a představuje základní funkcionality sociální sítě Facebook. Metodologická část přibližuje oblast kvantitativního výzkumu a metody obsahové analýzy obecně, přičemž je těchto principů následně využito ve vlastním výzkumu. Ten je stěžejní částí práce a odpovídá na položené výzkumné otázky, čímž dojde k potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem komunikuje český magazín Forbes v prostředí sociální sítě Facebook, a to s ohledem na strukturu publikovaného obsahu a množství interakcí generovaných fanoušky stránky.
Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích
Pištorová, Sára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mužík, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Marketingová kampaň pojišťovny na sociálních sítích se zabývá použitím sociálních sítí v marketingové komunikaci firem. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na výhody využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje a popisuje proces tvorby kampaně v jejich prostředí. Cílem práce je připravit marketingovou kampaň pro pojistný produkt v prostředí vybraných sociálních sítí (Facebook a Instagram) a tuto kampaň následně realizovat, zhodnotit její průběh a vyhodnotit, zda bylo dosaženo stanovených cílů. Součástí práce je rovněž provedená kvantitativní obsahová analýza, která zkoumá komunikační aktivity konkurenčních značek na Facebooku. Na základě zjištěných výsledků budou navržena doporučení pro budoucí kampaně dané společnosti, která by měla pomoci zvýšit efektivitu firmy v komunikaci na vybraných sociálních sítích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.