Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace marketingových strategií vybraných českých klinik estetické medicíny
Phamová, Phu Thaonhi ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím klinik estetické chirurgie Asklepion a Esthé. Při zhotovení teoretické části byla využita metoda literární rešerše. Nejprve je představen diskurz estetické medicíny od (napsala bych z dob) dob Československa až po současnost. Následně se práce okrajově zabývá i související problematikou etiky a dalším kontroverzním tématům. Teoretická část je zakončena vysvětlením termínů z marketingového a komunikačního mixu. Pro celkové ukotvení jsou definice rozšířeny o specifika ze zdravotnictví. Následuje praktická část, která vychází z obsahové analýzy komunikačních mixů klinik. Konkrétně se jedná o analýzy 4P, různých forem reklam, osobního prodeje, word of mouth, PR, event marketingu a online komunikace s důrazem na sociální sítě. Součástí analýzy kliniky Asklepion je hloubkový rozhovor s marketingovým ředitelem Ing. Martinem Kubáněm, který poskytl interní náhled do komunikační strategie společnosti. Marketingovou komunikaci kliniky Esthé komentuje doc. MUDr. Ondřej Měšťák Ph.D., syn doc. MUDr. Jana Měšťáka, CSc., tedy zakladatele kliniky. Hloubkové rozhovory si kladou za úkol dodat analýzám na komplexitě. Cílem práce je vystihnout charaktery komunikací jednotlivých klinik. Následuje samotné porovnání marketingových strategií zařízení Asklepion a Esthé,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.