Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.
Rozvojová spolupráce a nevládní neziskové organizace (na přikladu České republiky a Portugalska)
Petrova, Anna ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vývojem rozvojové spolupráce v ČR a v Portugalsku, snáží se o porovnání dopadu členství v EU na systém rozvojové spolupráce, odpovídá na otázku existuje li konvergence rozvojových politik a teritoriálních priorit. Dále pak analyzuje postavení NNO ve dvou zemích, v něčem odlišných, v něčem podobných, zkoumá v jaké míře NNO mohou ovlivňovat rozvojovou politiku státu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Petrova, Alexandra
1 Petrova, Arina
2 Petrová, Ada
1 Petrová, Adara
1 Petrová, Alena
3 Petrová, Andrea
1 Petrová, Aneta
1 Petrová, Anežka
4 Petrová, Angelika Nelly
2 Petrová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.