Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o.
Anderle, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Peterka, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza nejdůležitějších součástí marketingového mixu. Jelikož autor navazuje na svou bakalářskou práci, je zaměřena na zkoumání produktu společnosti, cenové a distribuční politiky a v neposlední řadě komunikační ho mixu a srovnání minulého stavu z roku 2008 se stavem současným a analyzuje, zda- li se firma poučila z chyb minulých k nápravě nepříznivých skutečností z roku 2008. Na závěr této práce autor je použito dotazníkového šetření k analýze nabídkového portfolia, z něhož autor vyvodil komplexní závěry těchto dvou příbuzných oblastí, které firmě Barum Continental spol. s.r.o. nabídnou možnost nestranného zhodnocení současné marketingové situace a její působení na konečné zákazníky.

Viz též: podobná jména autorů
8 PETERKA, Michal
8 Peterka, Martin
4 Peterka, Matěj
8 Peterka, Michal
1 Peterka, Milan
3 Peterka, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.