Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností
Lochmanová, Marcela ; Peprný, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení atraktivnosti využívání městské hromadné dopravy.
Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností
Lochmanová, Marcela ; Peprný, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení atraktivnosti využívání městské hromadné dopravy.
Internacionalizace malých a středních podniků v České republice
Peprný, Aleš
Malé a střední podniky (MSP) zásadně ovlivňují vývoj české ekonomiky, zaměstnávají více jak 60 % zaměstnanců a jsou důležitým činitelem zahraničního obchodu, a to nejen v České republice. MSP v podmínkách globalizace čelí čím dál tím větším konkurenčním silám, a proto v obchodním světě nabývá pro většinu firem na významu otázka internacionalizace. Právě proces internacionalizace může českým MSP pomoci dlouhodobě přežít v dnešní globalizované společnosti. Záměrem práce je návrh metodického postupu identifikace charakteristik ovlivňujících úspěšnost českých MSP na zahraničních trzích, jehož součástí je návrh rozsáhlého empirického výzkumu. Dále je navržen systém hodnocení úspěšnosti MSP na zahraničních trzích, za jehož využití bude možné ze souboru definovaných charakteristik ovlivňujících aktivity českých MSP na zahraničních trzích, identifikovat jen ty, které ovlivňují jejich úspěšnost. V závěru práce je zpracována případová studie, která ověřuje navrhovaný metodický postup.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.