Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Pelková, Martina ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové situace podniku SYSTRA JM s.r.o. Pozornost se věnuje nejen zjištění nedostatků provedenou marketingovou analýzou, ale zejména navržení nápravných opatření k jejich eliminaci případně úplnému odstranění. V závěru analytické části jsou rozebrány výsledky zjištěné provedeným dotazníkovým šetřením a z nich plynoucí důležité skutečnosti, které se staly podkladem pro návrh komunikační strategie firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.