|
Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny související analýzy – SLEPT analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. V analytické části je popsán marketingový mix, který společnost uplatňuje v současnosti, a jsou provedeny analýzy stávajícího stavu. Návrhová část je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti na trh. Obsahuje návrhy z oblasti marketingového mixu pro tento produkt.
|
|
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
|
|
Podnikatelský plán pro zavedení nového produktu
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje podnikatelskému plánu pro zavedení nového produktu na trh, který je vytvořen na základě strategických analýz současného stavu vybrané společnosti. V teoretické části je definován význam podnikatelského plánu a stanovena jeho struktura. Jsou zde popsány jednotlivé strategické analýzy vnějšího i vnitřního okolí podniku. V analytické části jsou aplikovány strategické analýzy zkoumající současný stav vybraného podniku. Návrhová část zobrazuje samotný podnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trh.
|
|
Návrh marketingového mixu nového produktu ve vybraném podniku
Pejčevová, Barbora ; Rotrekl, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu. V teoretické části je definován význam marketingu a marketingového prostředí společnosti. Jsou zde popsány jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou vysvětleny související analýzy – SLEPT analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. V analytické části je popsán marketingový mix, který společnost uplatňuje v současnosti, a jsou provedeny analýzy stávajícího stavu. Návrhová část je zaměřena na uvedení nového produktu společnosti na trh. Obsahuje návrhy z oblasti marketingového mixu pro tento produkt.
|