Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka florbalu na 1. stupni ZŠ
Pechová, Nikola ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou florbalu na prvním stupni základních škol vyskytujících se ve Středočeském kraji. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na teorii, která zahrnuje všechny potřebné informace o výuce florbalu na prvním stupni základních škol. V praktické části je možné se dozvědět o tom, jak výuka florbalu ve školách skutečně probíhá, což bylo zjištěno za pomoci dotazníků. Práce také obsahuje deset vzorových vyučovacích jednotek florbalu, které byly ověřeny experimentem. Klíčová slova: florbal, žák, učitel, trenér, výuka, hra, pohyb, schopnost, dovednost
Vliv homeopatického léčení na zdraví člověka
PECHOVÁ, Nikola
Cílem diplomové práce je zjistit povědomí o homeopatii. Dosavadní zkušenosti respondentů s tímto typem léčby, zda nezaměňují homeopatii s jiným typem alternativní medicíny a jestli byla jejich zkušenost pozitivní, neutrální nebo dokonce negativní. Dalším podstatným cílem je prozkoumání důsledků homeopatického léčení konkrétním homeopatem nebo kvalifikovaným odborníkem. Jak se liší způsob léčby, diagnostiky u určitých homeopatů a také průběh návštěvy. Především vliv homeopatických preparátů na zdraví jedince. Pro zpracování těchto cílů byla zvolena kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum je vyhodnocen pomocí anonymní ankety v elektronické podobě, kvalitativní výzkum je zpracován pomocí polostrukturovaného rozhovoru. Cílem teoretické části je pouhý náhled do dané problematiky. Obsahuje kapitoly, které nastíní základy homeopatie, jejího užívání, problematiku homeopatických preparátů, jejich výroby a limity homeopatické léčby. Diplomová práce obsahuje objektivní náhled do homeopatického léčení a posouzení jeho vlivu na zdraví jedince.
Výuka florbalu na 1. stupni ZŠ
Pechová, Nikola ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Dlouhý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou florbalu na prvním stupni základních škol vyskytujících se ve Středočeském kraji. Práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na teorii, která zahrnuje všechny potřebné informace o výuce florbalu na prvním stupni základních škol. V praktické části je možné se dozvědět o tom, jak výuka florbalu ve školách skutečně probíhá, což bylo zjištěno za pomoci dotazníků. Práce také obsahuje deset vzorových vyučovacích jednotek florbalu, které byly ověřeny experimentem. Klíčová slova: florbal, žák, učitel, trenér, výuka, hra, pohyb, schopnost, dovednost
Názory na vybrané přístupy Alternativní medicíny u studentů JU
PECHOVÁ, Nikola
Už jenom samotný termín Alternativní medicíny je těžké vymezit. Je složité říci, které přístupy sem zařadit a které ne. Tato problematika má své zájemce i zaryté odpůrce. Setkáváme se s ní v běžném životě stále častěji a je jenom na samotných lidech, zda dají přednost tomuto způsobu léčby, anebo oficiální medicíně. Dle některých bychom měli věřit oběma, anebo žádné. Cílem předkládané bakalářské práce bylo popsat pár vybraných přístupů alternativní medicíny. Stejně tak jako alternativní medicínu samotnou. Dále ověřit hypotézu, která se týká větší kritičnosti studentů zdravotnických oborů vůči alternativní medicíně. Jiným předpokladem byla znalost alespoň jedné metody u studentů Jihočeské univerzity. Dotazníkové šetření bylo provedeno v období od konce března do necelé poloviny dubna. Soubor obsahoval data od 190 respondentů. Výzkumný soubor se skládal ze studentů Zdravotně-sociální, Pedagogické a Ekonomické fakulty. Další respondenti byli sjednoceni pod Ostatní. Vyhodnocení dotazníkového šetření ukázalo, že studenti zdravotnických oborů nejsou vůči alternativní medicíně tak kritičtí, jak jsem předpokládala. Dále se potvrdila hypotéza, která tvrdí, že studenti znají alespoň jednu metodu Alternativní medicíny.

Viz též: podobná jména autorů
4 PECHOVÁ, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.