|
Aby se za nás měly děti kde stydět
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem školy environmentální odpovědnosti v konkrétním městě podle principů inovativních pedagogických směrů, především pak podle lesních školek. Práce reaguje na absenci lesní školky na kroměřížsku a nabízí alternativu k současnému běžnému způsobu výuky a podobě škol. Návrh je konkrétně aplikovaný v Kroměříži. Ve čtyřech oblastech s rozdílnou prostorovou charakteristikou navrhuji intervence, které rozvíjejí a zpřístupňují dané lokality a které může využívat jak škola tak místní.
|
|
Prostor jako paradigma výuky
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Současná Fakulta architektury již kapacitně nevyhovuje nárokům na výuku, a tak se budeme stěhovat. Ani nabídnutá alternativní budova však nestačí. Bude se tedy rozšiřovat, bude doplněna, bude se stavět a tedy i navrhovat. Jak ale bude vypadat Fakulta architektury? A co to bude znamenat?
|
|
Aby se za nás měly děti kde stydět
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem školy environmentální odpovědnosti v konkrétním městě podle principů inovativních pedagogických směrů, především pak podle lesních školek. Práce reaguje na absenci lesní školky na kroměřížsku a nabízí alternativu k současnému běžnému způsobu výuky a podobě škol. Návrh je konkrétně aplikovaný v Kroměříži. Ve čtyřech oblastech s rozdílnou prostorovou charakteristikou navrhuji intervence, které rozvíjejí a zpřístupňují dané lokality a které může využívat jak škola tak místní.
|
| |
|
Prostor jako paradigma výuky
Peřina, Jan ; Maršíková, Hana (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Současná Fakulta architektury již kapacitně nevyhovuje nárokům na výuku, a tak se budeme stěhovat. Ani nabídnutá alternativní budova však nestačí. Bude se tedy rozšiřovat, bude doplněna, bude se stavět a tedy i navrhovat. Jak ale bude vypadat Fakulta architektury? A co to bude znamenat?
|
| |
| |
| |
| |
| |