Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu pro elektronickou verzi novin s placeným obsahem
Pazderská, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout roční marketingový plán pro placenou elektronickou verzi deníku MF DNES. Práce je rozdělena na dvě části -- teoretickou a praktickou. První část se věnuje marketingovému plánu z teoretického hlediska, kde jsou shrnuty a podrobně definovány všechny jeho náležitosti. V praktické části je už plán představen na příkladu elektronické verze MF DNES s placeným obsahem. Na základě důkladné analýzy trhu, potenciálních zákazníků a realizovaného marketingového výzkumu jsou následně stanoveny marketingové cíle společnosti. Z nich vychází navržená marketingová strategie, která je konkrétněji rozepsána do akčního plánu. Nakonec je navržen rozpočet odpovídající těmto akcím.
Marketingová strategie jazykové školy Royal School
Pazderská, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii jazykové školy Royal School a na základě zjištěných údajů navrhnout její zlepšení. Práce je rozdělena na dva hlavní celky - teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována marketingu služeb a jeho odlišnostem zejména v rámci marketingového mixu. V praktické části je Royal School nejdříve krátce představena, dále jsou zmíněna specifika vyučované Callanovy metody a je zde uvedeno zhodnocení současných marketingových aktivit společnosti. Na závěr jsou navrhnuta doporučení na změnu a rozšíření stávající marketingové strategie, která vyplývají z výsledků provedené SWOT analýzy a marketingového výzkumu mezi stávajícími klienty Royal School.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.