Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Heritage education and learning: Cases from the North Catalonia
Pavlová, Anežka ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Petr (oponent)
Patrimoine en relation avec l'Ecole : Situation en Catalogne du Nord Kulturně historické dědictví ve vztahu se školou: Na příkladech ze severního Katalánska Anotace: Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na propojenost památek a škol ve Francii, konkrétně možnostmi výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví. Zkoumá vazby mezi školou a kulturním dědictvím. Výzkum jsem provedla v oblasti východních Pyrenejí, která je také známá jako "Severní Katalánsko".V první části práce jsem se obecněji zabývala vysvětlením pojmu "kulturní dědictví ". Dále různými organizačními celky, které sdružují kulturní památky v této oblasti.Ve druhé části jsem se zaměřila na školní prostředí a jeho možnosti reflektování kulturního bohatství. Detailněji se zde zabývám projektovým vyučováním, které považuji za vhodné ve výchově ke vztahu ke kulturně historickému dědictví. Zabývám se rovněž oběžníky a věstníky , které právně tuto oblast zakotvují. Jedná se o materiály, které ve Francii vznikly ve spolupráci ministerstva školství a ministerstva kultury.V poslední části představuji funkci tzv. "edukačního servisu", ryze francouzského specifika, a také konkrétní příklad projektu, který ve spolupráci právě se "service educative" realizovali francouzští žáci.Na závěr je nutno zmínit, že kulturní dědictví není chápáno ve...
Heritage education and learning: Cases from the North Catalonia
Pavlová, Anežka ; Hnilica, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Petr (oponent)
Patrimoine en relation avec l'Ecole : Situation en Catalogne du Nord Kulturně historické dědictví ve vztahu se školou: Na příkladech ze severního Katalánska Anotace: Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na propojenost památek a škol ve Francii, konkrétně možnostmi výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví. Zkoumá vazby mezi školou a kulturním dědictvím. Výzkum jsem provedla v oblasti východních Pyrenejí, která je také známá jako "Severní Katalánsko".V první části práce jsem se obecněji zabývala vysvětlením pojmu "kulturní dědictví ". Dále různými organizačními celky, které sdružují kulturní památky v této oblasti.Ve druhé části jsem se zaměřila na školní prostředí a jeho možnosti reflektování kulturního bohatství. Detailněji se zde zabývám projektovým vyučováním, které považuji za vhodné ve výchově ke vztahu ke kulturně historickému dědictví. Zabývám se rovněž oběžníky a věstníky , které právně tuto oblast zakotvují. Jedná se o materiály, které ve Francii vznikly ve spolupráci ministerstva školství a ministerstva kultury.V poslední části představuji funkci tzv. "edukačního servisu", ryze francouzského specifika, a také konkrétní příklad projektu, který ve spolupráci právě se "service educative" realizovali francouzští žáci.Na závěr je nutno zmínit, že kulturní dědictví není chápáno ve...

Viz též: podobná jména autorů
2 PAVLOVA, Adelina
2 Pavlova, Adelina
1 Pavlova, Aleksandra
1 Pavlova, Anna Amedea
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.