Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing jazykového centra Laurus
Paulovičová, Marika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá online marketingem Jazykového centra Laurus. Mezi hlavní cíle práce patří zhodnocení současného stavu online marketingu Jazykového centra Laurus, vyhodnocení efektivity využívaných komunikačních kanálů a navržení doporučení vedoucí k vyšší komerční úspěšnosti webu. Teoretická část je tvořena třemi bloky. První kapitola se věnuje problematice webových stránek, informační architektuře, použitelnosti a přístupnosti. V další kapitole jsou představeny možnosti budování návštěvnosti webových stránek a třetí část tvoří analýza konkurence. Následující kapitola obsahuje metodologii, v níž jsou představeny použité nástroje a postupy provedených analýz. Praktická část obsahuje představení a analýzu online marketingových aktivit Jazykového centra Laurus, jejichž ústřední část tvoří PPC reklamy, SEO analýza a uživatelské testování webových stránek. Závěr praktické části tvoří zhodnocení online marketingu Jazykového centra Laurus a doporučení dalších postupů v oblasti online marketingových aktivit centra.
Analýza vybraných personálních činností ve středně velké firmě
Paulovičová, Marika ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků a na to navazujícím systémem vzdělávání pracovníků ve středně velké firmě. Teoretická část je zaměřena na obecně definované pojmy a skutečnosti, které souvisí s hodnocením a vzděláváním pracovníků. Praktickou část pak tvoří popis a SWOT analýza systému hodnocení a vzdělávání pracovníků v konkrétním podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.