Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Paschkeová, Judita (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve vybrané firmě a její zákazníky. Specifikuje, co je správný marketingový mix a jak má vypadat spokojený zákazník. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k rozvoji a zvyšování úspěšnosti firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.