Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv kooperativních her na sociální atmosféru ve třídě
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název práce: Vliv kooperativních her na sociální atmosféru ve třídě Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jak významný vliv může mít půldenní kooperativní program se zaměřením na spolupráci na vzájemné vztahy mezi spolužáky jedné třídy a na následné vnímání třídní sociální atmosféry. Metody: Pro získání dat byl využit standardizovaný dotazník "Hodnotenie sociálnej atmosféry v triede." Výzkumu se zúčastnilo celkem 72 respondentů ze tří prvních ročníků šestiletého Gymnázia Jana Nerudy v Praze. K vyhodnocení jsou využity statistické metody jako aritmetický průměr, modus či medián. Výsledky: K pozitivnímu posunu v hodnocení třídní sociální atmosféry došlo ve všech zkoumaných skupinách. Nicméně v kontrolní skupině 1.D, kde kooperativní program neproběhl, nastalo výraznější zlepšení než v jedné z experimentálních skupin. Ověřili jsme, že půldenní program kooperativních her není dostačující k naplnění záměru výrazně ovlivnit vzájemné vztahy mezi spolužáky, ale může poukázat na nedostatky třídní sociální atmosféry. Klíčová slova: spolupráce, komunikace, skupinová dynamika, kooperativní učení, prostředí školní třídy
Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti ze 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název práce: Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3 Cíle práce: Cílem práce je zjistit, v jaké míře se děti v Praze 3 účastní prázdninových aktivit organizovaných DDM. Zajímá nás, zda mají děti o poskytovaných službách přehled, jestli nabídku dostatečně využívají a co je ovlivňuje při výběru činností. Dále také zjišťujeme, o které činnosti děti mají či nemají zájem. Metody: Získávání dat proběhlo formou strukturovaného dotazníku, jenž byl rozdán žákům 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3. Ke zpracování výsledků jsou užity vhodné statistické metody. Výsledky: Více než polovina dětí má zájem o nabízené prázdninové programy organizované DDM. Děti nejčastěji vědí, že DDM nabízí pravidelné zájmové "kroužky" a pořádá letní tábory, o dalších činnostech už je jejich přehled horší. Při výběru činností mají nejznačnější vliv kamarádi a rodiče. Děti by měly zájem vyzkoušet si hůře dostupné aktivity pojící se s dobrodružstvím v přírodě, jako je paintball, vodní turistika a cykloturistika. Klíčová slova: volný čas, zájmová činnost, DDM, letní prázdniny
Vliv kooperativních her na sociální atmosféru ve třídě
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název práce: Vliv kooperativních her na sociální atmosféru ve třídě Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jak významný vliv může mít půldenní kooperativní program se zaměřením na spolupráci na vzájemné vztahy mezi spolužáky jedné třídy a na následné vnímání třídní sociální atmosféry. Metody: Pro získání dat byl využit standardizovaný dotazník "Hodnotenie sociálnej atmosféry v triede." Výzkumu se zúčastnilo celkem 72 respondentů ze tří prvních ročníků šestiletého Gymnázia Jana Nerudy v Praze. K vyhodnocení jsou využity statistické metody jako aritmetický průměr, modus či medián. Výsledky: K pozitivnímu posunu v hodnocení třídní sociální atmosféry došlo ve všech zkoumaných skupinách. Nicméně v kontrolní skupině 1.D, kde kooperativní program neproběhl, nastalo výraznější zlepšení než v jedné z experimentálních skupin. Ověřili jsme, že půldenní program kooperativních her není dostačující k naplnění záměru výrazně ovlivnit vzájemné vztahy mezi spolužáky, ale může poukázat na nedostatky třídní sociální atmosféry. Klíčová slova: spolupráce, komunikace, skupinová dynamika, kooperativní učení, prostředí školní třídy
Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti ze 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3
Panušová, Lenka ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název práce: Význam činnosti Domu dětí a mládeže pro děti 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3 Cíle práce: Cílem práce je zjistit, v jaké míře se děti v Praze 3 účastní prázdninových aktivit organizovaných DDM. Zajímá nás, zda mají děti o poskytovaných službách přehled, jestli nabídku dostatečně využívají a co je ovlivňuje při výběru činností. Dále také zjišťujeme, o které činnosti děti mají či nemají zájem. Metody: Získávání dat proběhlo formou strukturovaného dotazníku, jenž byl rozdán žákům 7. tříd vybraných ZŠ v Praze 3. Ke zpracování výsledků jsou užity vhodné statistické metody. Výsledky: Více než polovina dětí má zájem o nabízené prázdninové programy organizované DDM. Děti nejčastěji vědí, že DDM nabízí pravidelné zájmové "kroužky" a pořádá letní tábory, o dalších činnostech už je jejich přehled horší. Při výběru činností mají nejznačnější vliv kamarádi a rodiče. Děti by měly zájem vyzkoušet si hůře dostupné aktivity pojící se s dobrodružstvím v přírodě, jako je paintball, vodní turistika a cykloturistika. Klíčová slova: volný čas, zájmová činnost, DDM, letní prázdniny

Viz též: podobná jména autorů
1 PANUŠOVÁ, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.