Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou
Panáček, Petr ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a vykreslují jen tu část krajiny, jenž je pro pozorovatele viditelná. Tato práce se zabývá popisem jednoho z těchto algoritmů a jeho různými modifikacemi. Součástí problému je také samotné vytváření hierarchie dlaždic krajiny, se kterou by mohl daný algoritmus pracovat. Výsledkem práce je potom implementace daného problému v knihovně OpenSceneGraph.
Procedurálně generované město
Panáček, Petr ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou procedurálně generovaného města. Jsou zde rozebrány jednotlivé kroky vytváření města. Těmito kroky jsou generování silnic, hledání minimálních cyklů uvnitř grafu tvořeného sítí silnic, dělení stavebních pozemků a generování budov. Silnice i budovy jsou generovány pomocí L-systému. Generování probíhá na základě vstupních map, jako jsou výšková mapa, mapa hustoty zalidnění a mapa vodních ploch. Navržené postupy jsou poté použity jako základ pro implementaci aplikace generující město.
Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou
Panáček, Petr ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a vykreslují jen tu část krajiny, jenž je pro pozorovatele viditelná. Tato práce se zabývá popisem jednoho z těchto algoritmů a jeho různými modifikacemi. Součástí problému je také samotné vytváření hierarchie dlaždic krajiny, se kterou by mohl daný algoritmus pracovat. Výsledkem práce je potom implementace daného problému v knihovně OpenSceneGraph.
Procedurálně generované město
Panáček, Petr ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou procedurálně generovaného města. Jsou zde rozebrány jednotlivé kroky vytváření města. Těmito kroky jsou generování silnic, hledání minimálních cyklů uvnitř grafu tvořeného sítí silnic, dělení stavebních pozemků a generování budov. Silnice i budovy jsou generovány pomocí L-systému. Generování probíhá na základě vstupních map, jako jsou výšková mapa, mapa hustoty zalidnění a mapa vodních ploch. Navržené postupy jsou poté použity jako základ pro implementaci aplikace generující město.
Jsou zločinci oportunističtí? (Analýza vlivu ceny mědi na počet krádeží mědi)
Panáček, Petr ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Bolcha, Peter (oponent)
Práce zkoumá na denních a měsíčních datech pro 4 Pražské okrsky za léta 2004 až 2010 vliv výkupní ceny mědi na počet krádeží mědi. Zavádím kontrolní proměnné pro ostatní krádeže a nezaměstnanost. Prokazuje se, že s rostoucí výkupní cenou mědi roste také počet krádeží mědi, navíc rostoucí počet krádeží mědi není způsoben celkovým růstem kriminality. Nezaměstnanost vykazuje negativní vliv na počet krádeží mědi, ale je nesignifikantní. Na denních datech dokazuji, že rozhodování zločince je ovlivněno počasím, dnem v týdnu a svátečními dny. Déšť zvyšuje pravděpodobnost nastání krádeže mědi, víkendové a sváteční dny ji snižují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.