Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie vybrané akciové společnosti
Pala, Kateřina ; Šimánková, Monika (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu a tvorby marketingové strategie vybrané společnosti působící na průmyslovém trhu. Hlavním pilířem zefektivnění marketingových nástrojů je návrh nové marketingové strategie, která integruje činnosti podniku s marketingovými aktivitami napříč podnikovými procesy. Tato cílená spolupráce maximalizuje účinek marketingu společnosti. Vytvářené synergické efekty působí na splnění vytyčených marketingových a komunikačních cílů.

Viz též: podobná jména autorů
1 Pala, K.
2 Pala, Kamil
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.