Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální práce s traumatizovaným dítětem
Pachlová, Alena ; Hartošová, Tereza (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
(česky) Bakalářská práce pojednává o speciálních technikách komunikace s traumatizovaným dítětem v rámci sociální práce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda sociální pracovníci využívají speciální techniky komunikace při práci s dětmi. První část práce je věnována teoretickým východiskám a vedení rozhovoru s dítětem v sociální práci. Závěrem teoretické části jsou vybrány některé nejznámější techniky, které jsou při rozhovoru využívané. Druhá část je věnována samotnému výzkumu, který byl proveden pomocí polostrukturovaného rozhovoru, je zde uveden hlavní cíl, který je rozdělen na dva dílčí cíle zaměřené na vzdělávání sociálních pracovníků v uvedené oblasti a jejich samotný pohled na využitelnost speciálních technik komunikace.
Sociální práce s traumatizovaným dítětem v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Pachlová, Alena ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Vodáčková, Daniela (oponent)
(česky) Diplomová práce se zaměřuje na pomoc dětí v zařízeních pro děti vyžadující okamžitou pomoc. Práce mapuje možnosti poskytované podpory a psychosociální pomoci dětem v těchto zařízeních. Teoretická část obsahuje popis traumatizující události a (traumatizující stresory x stresory způsobující/vyvolávající trauma), možnosti práce s krizí u dětí v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc a její vliv na dítě a rodinu. V empirické části se prostřednictvím rozhovoru se sociálními pracovníky z těchto zařízení zaměřuji na mapování poskytované pomoci a možnosti inovace v této oblasti.
Sociální práce s traumatizovaným dítětem
Pachlová, Alena ; Hartošová, Tereza (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
(česky) Bakalářská práce pojednává o speciálních technikách komunikace s traumatizovaným dítětem v rámci sociální práce. Hlavním cílem práce je zjistit, zda sociální pracovníci využívají speciální techniky komunikace při práci s dětmi. První část práce je věnována teoretickým východiskám a vedení rozhovoru s dítětem v sociální práci. Závěrem teoretické části jsou vybrány některé nejznámější techniky, které jsou při rozhovoru využívané. Druhá část je věnována samotnému výzkumu, který byl proveden pomocí polostrukturovaného rozhovoru, je zde uveden hlavní cíl, který je rozdělen na dva dílčí cíle zaměřené na vzdělávání sociálních pracovníků v uvedené oblasti a jejich samotný pohled na využitelnost speciálních technik komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.