Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití komunikačních nástrojů v marketingu cíleném na děti
Bulantová, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pařezová, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá působení nástrojů marketingové komunikace na děti ve věku od tří do jedenácti let. Její hlavní část je věnována reklamě, jakoţto nejvyuţívanějšímu nástroji komunikačního mixu v marketingu cíleném na děti. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak se děti staví k reklamě, zda jí věří a zda jsou reklamou ovlivňovány. Teoretická část se zabývá nástroji komunikačního mixu vyuţívanými v marketingu cíleném na děti, zejména reklamou. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován mezi dětmi v mateřské škole, na prvním stupni základní školy a mezi jejich rodiči za pomocí dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplývá, ţe jsou děti reklamou ovlivněny, ale jejich rodiče si toho převáţně nejsou vědomi. Na základě těchto výsledků jsou následně podána doporučení rodičům a firmám, jejichţ cílovou skupinou jsou děti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.