Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie značky, Značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha.
Pařez, David ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem mé bakalářské práce na téma Marketingová strategie značky, značka pánských oděvů Stones od společnosti Steilmann Praha je provedení marketingového výzkumu značky a jeho následné zhodnocení a navržení vlastních úprav marketingové strategie. První část je věnována problematice spotřebitele a jeho chování, popisu co je značka a její historii, definování identity značky, image značky, povědomí a zvyšování hodnoty značky. Dále jsou zmíněny jednotlivé kroky procesu strategického řízení značky. V úvodu následující části je rozebírána aktuální situace na českém trhu s pánskou módou, je představena značka Stones a její historie a krátce je věnována pozornost i jejím konkurentům. V dalším bloku je pokračováno SWOT analýzou a marketingovým mixem. Další částí bakalářské práce je marketingový výzkum značky Stones a vyhodnocení výsledků výzkumu. V závěrečné části jsou navrženy vlastní úpravy marketingové strategie značky v návaznosti na výsledky průzkumu.
Services of electronic tolling system in the Czech republic
Barla, Jaroslav ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Pařez, David (oponent)
Cílem této práce je popsat služby v rámci elektronického mýtného systému v České republice se zaměřením na služby finančních zprostředkovatelů a zákaznického centra, s nimiž se uživatelé dostávají do kontaktu nejčastěji. V části Elektronické mýtné systémy jsou na základě analýzy literatury uvedené technologické přístupy k budování systémů elektronického výběru mýtného, legislativní rámec, který ho upravuje a charakteristika mýtného systému v České republice. V části věnované službám finančních zprostředkovatelů je popsán institucionální rámec jejich fungování, vybrané produkty a úvaha o možné podobě produktů v podmínkách celoevropské mýtné služby. Kapitola věnovaná Zákaznickému středisku popisuje jeho postavení v rámci systému, organizační strukturu a na základě analýzy četnosti požadavků popisuje nejčastější dotazy uživatelů. Nakonec přidává možnou podobu jeho fungování v podmínkách celoevropského interoperabilního systému. V závěru jsou shrnuty informace ze všech kapitol a zhodnocené dosažení jednotlivých cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.