Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informovanost pedagogů o významu korekce sedu a ergonomii pracovního místa
Paďourková, Marcela ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
SOUHRN Název práce: Informovanost pedagogů o významu korekce sedu a ergonomii pracovního místa. Vymezení problému: Tato práce se věnuje informovanosti pedagogů základních škol, pedagogů speciálních škol a studentů pedagogických fakult o významu korekce sedu žáků ve školních lavicích, jejich informovanosti o vhodném ergonomickém edukačním nábytku do škol a znalostem správných podmínek pro dosažení korigovaného sedu. Zdůvodnění: Děti ve školách mají často problémy s korigovaným sedem a učitelé mnohdy neznají aspekty správného držení těla vsedě a tomuto problému nevěnují žádnou pozornost. Jednou ze základních podmínek správného motorického vývoje a vytvoření předpokladů pro školní práci je právě korigovaný sed, který je nutné ve školách využívat. Cíl práce: Cílem práce je zjistit, zda a do jaké míry jsou pedagogové na školách informováni o nutnosti využití korigovaného sedu při školní práci, zda znají aspekty správného držení těla vsedě a zda jsou informováni o možnostech využívání ergonomického nábytku. Metodologie: Práce byla zpracována jako analytická studie. Ve výzkumu bylo využito dotazníků, které byly vyplněny pedagogy základních škol, speciálními pedagogy a asistenty pedagogů na speciálních školách a studenty učitelských oborů pedagogických fakult. Dotazníky byly následně zpracovány a vyhodnoceny. Po...
Informovanost pedagogů o významu korekce sedu a ergonomii pracovního místa
Paďourková, Marcela ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Mlčková, Marie (oponent)
SOUHRN Název práce: Informovanost pedagogů o významu korekce sedu a ergonomii pracovního místa. Vymezení problému: Tato práce se věnuje informovanosti pedagogů základních škol, pedagogů speciálních škol a studentů pedagogických fakult o významu korekce sedu žáků ve školních lavicích, jejich informovanosti o vhodném ergonomickém edukačním nábytku do škol a znalostem správných podmínek pro dosažení korigovaného sedu. Zdůvodnění: Děti ve školách mají často problémy s korigovaným sedem a učitelé mnohdy neznají aspekty správného držení těla vsedě a tomuto problému nevěnují žádnou pozornost. Jednou ze základních podmínek správného motorického vývoje a vytvoření předpokladů pro školní práci je právě korigovaný sed, který je nutné ve školách využívat. Cíl práce: Cílem práce je zjistit, zda a do jaké míry jsou pedagogové na školách informováni o nutnosti využití korigovaného sedu při školní práci, zda znají aspekty správného držení těla vsedě a zda jsou informováni o možnostech využívání ergonomického nábytku. Metodologie: Práce byla zpracována jako analytická studie. Ve výzkumu bylo využito dotazníků, které byly vyplněny pedagogy základních škol, speciálními pedagogy a asistenty pedagogů na speciálních školách a studenty učitelských oborů pedagogických fakult. Dotazníky byly následně zpracovány a vyhodnoceny. Po...

Viz též: podobná jména autorů
3 PAĎOURKOVÁ, Marcela
2 Paďourková, Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.