Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza učebnic německého jazyka z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení
PUKLICKÁ, Vendula
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu učebnic německého jazyka od nakladatelství: Fraus (Deutsch mit Max), Hueber (Beste Freunde, Momente), Klett (Klett Maximal interaktiv) a Polyglot (Macht mit!), které jsou zkoumány z hlediska potřeb žáků se specifickými poruchami učení. Přičemž nejvíce pozornosti je věnováno vizuální podobě těchto učebnicových souborů. Diplomová práce nejen hodnotí vizuální kritéria učebnicových souborů, která jsou pro žáky se specifickými poruchami učení rušivá, ale zabývá se i projevy jednotlivých specifických poruch učení. V teoretické části je také poukázáno na to, jak specifické poruchy učení ovlivňují osvojování německého jazyka a následně je navrženo doporučení, jak pracovat s žáky se specifickými poruchami učení ve výuce německého jazyka.
Postava vracející se z koncentračního tábora
PUKLICKÁ, Vendula
Bakalářská práce se zaměřuje na zobrazení postav vracejících se z koncentračního tábora a utváření jejich identity v pěti titulech: Píseň o lítosti (1947) Viktora Fischla, Ohnivé písmo (1950) Karla Josefa Beneše, Dita Saxová (1962) Arnošta Lustiga, Štír (1983) Zena Dostála a Hana (2017) Aleny Mornštajnové, které reprezentují dobové diskurzy druhé poloviny 20. století a počátku 21. století. Bakalářská práce na proměně postav představí i ideje diskurzů, které tyto texty formovaly.

Viz též: podobná jména autorů
1 Puklická, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.