Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
PECHÁČKOVÁ, Anežka
Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci vlivu sociálních sítí a jeho gradaci, a to konkrétně v turistické destinaci jižní Čechy. Sociální sítě se v posledních letech staly neodmyslitelnou součástí a jsou propojitelné s mnoha oblastmi moderního světa. Práce se zaměří na Instagram a Facebook, protože tyto dvě platformy jsou v destinačním marketingu jižních Čech nejaktivnější. Na obou těchto platformách se jižní Čechy propagují a mají účet s názvem "Jižní Čechy". Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce se hned po úvodu zaměříme na rešerši odborné literatury v oblastech cestovní ruch, destinační marketing a sociální sítě. Cílem praktické části je identifikace vlivu sociálních sítí na odvětví cestovního ruchu, konkrétně na turistickou destinaci jižní Čechy

Viz též: podobná jména autorů
2 Pecháčková, Alena
1 Pecháčková, Alžběta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.