Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Konkurenční strategie firmy
Nagy, Jan ; Půža, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
V diplomové práci se snažím o formulaci konkurenční strategie, jež ve firmě doposud chybí, a která by pomohla firmě efektivněji konkurovat a tím si upevnit postavení na trhu.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Nagy, Jan ; Ing. David Půža. (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se budu zaměřovat především na to jakou marketingovou strategii zvolila firma Klimatex, aby se co nejlépe prosadila na trhu funkčního prádla. Dále se bude zabývat tím, jakou reklamní kampaň pro ten to produkt firma zvolila. Ústřední metodou využívanou při jejím zpracování jsou zejména nástroje marketingového mixu a ostatní marketingové metody. Výstupem práce jsou pak konkrétní návrhy podpory nově zaváděných výrobků a způsob komunikace se zákazníkem.
Konkurenční strategie firmy
Nagy, Jan ; Půža, David (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
V diplomové práci se snažím o formulaci konkurenční strategie, jež ve firmě doposud chybí, a která by pomohla firmě efektivněji konkurovat a tím si upevnit postavení na trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Půža, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.