Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internacionální marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH v období krize
Kolář, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Přistoupilová, Marie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit internacionální marketingové aktivity zkoumaného subjektu, kterým je firma ARKU Maschinenbau GmbH v období světové hospodářské krize, na základě porovnání firemní reality s vytvořenou teoretickou základnou. Metodologická část práce kompletuje informace z oblasti marketingu, přesněji internacionálního marketingu a doplňuje je o základní východiska krizového managementu a fakta týkající se probíhající světové hospodářské krize. Aplikační část se zabývá popisem internacionálních marketingových aktivit firmy ARKU Maschinenbau GmbH, neboť jich většina byla, více, či méně, působením krize ovlivněna. Práce rovněž popisuje a hodnotí reakce firmy na hospodářskou krizi a s tím spojená opatření marketingového i jiného charakteru, která byla firma nucena v souvislosti s krizí přijmout.
Mezinárodní marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH, včetně aktivit na českém trhu
Kolář, Petr ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Přistoupilová, Marie (oponent)
Práce vytváří komplexní pohled na firmu ARKU Maschinenbau GmbH a porovnává její mezinárodní marketingové aktivity s dostupnou teoretickou základnou. Teoretická část vychází z teorie mezinárodního marketingu a je členěna dle jednotlivých druhů aktivit. Ty jsou poté v aplikační části porovnávány s reálnými aktivitami firmy ARKU Maschinenbau GmbH.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.