Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úspěchy českých a československých atletů na Olympijských hrách (1896-2004)
Přibylová, Barbora ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Miroslav (oponent)
Úspěchy českých a československých atletů na OH (1896- 2004) Úvod: Atletika se vždy pokládala za královnu sportů na Olympijských hrách. V českých zemích má toto sportovní odvětví dlouhou historii a dokázalo vychovat mnoho úspěšných atletů, kteří nás reprezentovali na OH. Tato práce se věnuje právě těmto reprezentantům, kteří se umístili do 6. místa a vyhodnocuje dosažené výkony. Cíl práce: Vyhledat všechny český a československý atlety a atletky, které se v celé historii novodobých olympijských her umístili do 6. místa a ověřit hodnoty dosažených výkonů. Vyhodnotit úspěšnost naší účasti na OH dle různých hledisek. Metoda hodnocení: Účast a výkony atletů jsme mapovali z archívu ČOV a encyklopedií OH. Rozhodli jsme se k následujícímu způsobu bodování. Zvolili jsme šestibodovou stupnici a body přidělovali následovně: 1. místo- 6 bodů, 2. místo- 5 bodů, 3. místo- 4 body, 4. místo- 3 body, 5. místo- 2 body, 6. místo - 1 bod. Výsledky: Celkem atleti získali 32 olympijských medailí a obsadili 66 umístění do 6. místa v letech 1896 - 2004. Nejúspěšnější OH dle zisku medailí (5medailí) a bodů získaných za umístění do 6. místa byly OH v roce 1952 v Helsinkách. Ženám - atletkám se nejlépe dařilo na OH v Mexico City 1968, mužům v Helsinkách 1952. Tři nejlepší atletické disciplíny, za které jsme získali nejvíce...
Loutka jako výtvarný artefakt v kontextu dobra a zla
Přibylová, Barbora ; Ebelová, Kateřina (vedoucí práce) ; Fulková, Marie (oponent)
Svoji DP jsem rozdělila na tři části: teoretickou, didaktickou a autorskou. V teoretické části hledám metaforické pojetí loutky a možnosti jejího oživení. Dále se zabývám fenoménem dobra a zla z různých hledisek, tato ústřední problematika se objevuje i v didaktické a autorské části. V didaktické částí zpracovávám téma "Loutka dobro a zlo" prostřednictvím dramatických postav a autorských textů, které byly později zdramatizovány. Projekt jsem realizovala s žáky šesté třídy z Mezinárodní školy v Praze - Nebušicích. V autorské části DP vyjadřuji fenomén dobra a zla líčením svého obličeje, mimikou a gesty, dále tvorbou masek a dramatické postavy - loutky. Výtvarně dramatický proces dokumentuji textem i fotografiemi.

Viz též: podobná jména autorů
6 Přibylová, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.