Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prevence agresivního a násilného chování ve vybraném školním prostředí ZŠ se zaměřením na děti ohrožené zanedbáváním
Přehnalová, Lucie ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kučírek, Jiří (oponent)
Záměrem této studie je otevřít problematiku prevence agresivního a násilného chování ve vybraném školním prostředí základní škol se zaměřením na žáky ohrožené zanedbáváním. Hlavním cílem je zmapovat prevenci a vzájemnou spolupráci mezi jednotlivými pracovníky ve škole, a současně vztah školy k dalším odborným institucím v rámci daného tématu. Teoretická část studie se zabývá základními pojmy souvisejícími s danou problematikou, především je zde definován pojem agresivní a násilné chování v kontextu školního prostředí, syndrom zanedbávaného dítěte a pojem prevence. Tato část se opírá o rešerši odborné literatury a poznatky z vlastní praxe. V praktické části je předložen kvalitativní výzkum provedený s využitím instrumentální případové studie. Vybranými výzkumnými nástroji jsou rozhovor a sekundární analýza dat, tj. sociální anamnéza a analýza školního dokumentu, prostřednictvím kterých jsou data zjišťována a následně analyzována. V závěru studie jsou shrnuty významné poznatky, zjištění, je zde také předestřeno doporučení za účelem zlepšení prevence v rámci dané problematiky. Studie tak nabízí možnost otevřít vybrané téma k diskusi. KLÍČOVÁ SLOVA: prevence, agresivní chování, násilné chování, školní prostředí, dítě ohrožené zanedbáváním

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.