Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociálních sítích na potřebu a množství fyzické sociální interakce u dospívajících ve věku od 14 do 16 let
Pěstová, Kristýna ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Procházková, Barbora (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na to, jakým způsobem adolescenti ve věku od čtrnácti do šestnácti let interpretují přítomnost a vliv sociálních sítí ve svých vztazích s vrstevníky a rodiči. Teoretická část práce je rozdělena na čtyři tematické celky věnující se přehledu dosavadních poznatků daného tématu v odborné literatuře. Empirická část je tvořena popisem průběhu a výsledků výzkumu. Výzkum byl proveden formou kvalitativního dotazování, metodou polostrukturovaných rozhovorů s deseti respondenty. Jednotlivé rozhovory byly nahrávány, doslovně přepisovány a analyzovány v programu zpracování kvalitativních dat, REQUALu. Z analýzy rozhovorů vyplynulo šest tematických okruhů souvisejících s cílem práce: trávení volného času, postoj k sociálním sítím, důvod a způsob užívání sociálních sítí, vztahy s přáteli a vrstevníky, vztah s rodiči a pravidla školy ohledně užívání telefonů. Ukázalo se, že využívání telefonů a aktivita na sociálních sítích jsou důležitou součástí života respondentů a tvoří významnou část jejich sociální komunikace. Respondenti reflektovali pozitivní i negativní dopady využívání sociální sítí, nicméně při tendenci podceňovat jejich negativní vliv na ně samotné. Práce také reflektuje a prohlubuje dosavadní poznatky z české a zahraniční odborné literatury ke zkoumanému tématu.
Využití autentického literárního textu k rozvoji čtenářských dovedností v anglickém jazyce na 2. stupni základních škol
PEŠTOVÁ, Kristýna
Tato diplomová práce se zabývá využitím autentického literárního textu ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Autentický text představuje jazykový vklad, který napomáhá přirozenému osvojování cizí řeči. Vteoretické části jsou popsány podmínky pro osvojení cizího jazyka, typy autentických textů, kritéria pro výběr vhodných autentických materiálů a postup, jak s nimi ve výuce pracovat. Praktická část je realizována formou přípravy plánu třech vyučovacích hodin anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Cílem hodin je za využití autentického textu rozvoj čtenářských dovedností a podpora čtenářské gramotnosti žáků.
Porovnání vzdělávacích systémů České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni
PEŠTOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání vzdělávacích systému České republiky a Spojeného království Velké Británie a Severního Irska se zaměřením na výuku cizích jazyků na druhém stupni. Jednotlivé vzdělávací systémy jsou nejprve představeny a následně porovnány na základě Rámcově vzdělávacího programu a Národního kurikula. Je také poukázáno na práci s terminologií formou překladu odborných termínů do českého jazyka. Praktická část je věnována přípravě plánu na vyučovací hodinu s cílem seznámit žáky deváté třídy s hlavními odlišnostmi českého a britského školství. Součástí práce je umístění vyučovací hodiny na Metodický portál RVP.CZ jako ukázkovou hodinu průřezového tématu Multikulturní výchovy.

Viz též: podobná jména autorů
4 PEŠTOVÁ, Kristýna
2 Peštová, Karolína
2 PĚSTOVÁ, Karolína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.