Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie neziskových organizací
Ovčáčková, Kateřina ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikačních strategií neziskových organizací. První kapitola se věnuje charakteristice neziskového sektoru a neziskových organizací. Je uvedeno jejich rozdělení dle typů, základní právní rámec a oblasti jejich působení. Částečně je nastíněno téma fundraisingu. Kapitola dvě se zabývá marketingem neziskového sektoru. Další kapitola obsahuje výzkumné šetření zaměřené na organizaci Junák-svaz skautů a skautek ČR. Poslední kapitola se soustředí právě na tuto organizaci. Organizace je představena včetně poslání a základních principů a je popsán aktuální stav v rámci situační analýzy. Obsahuje také popis a zhodnocení komunikačních nástrojů organizace. Cílem práce je ukázat, že marketing a jeho nástroje jsou nezbytnou součástí aktivit neziskové organizace. Prokázat, že komunikace a sdělení v ní by měly korespondovat s posláním a identitou organizace, protože image organizace může být její největší konkurenční výhodou.
Franchising jako forma vstupu na trh
Ovčáčková, Kateřina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Má práce se týká franchisingu jako možného způsobu podnikání. V první části jsem se zabývala obecnými teoretickými náležitostmi franchisingu- definicí a základními prvky- a také jsem zmínila situaci v ČR. Druhá kapitola popisuje český franchisový koncept BestDrive(dříve Barum). Poslední část je zaměřená na výhody a nevýhody a to jak obecné tak i konkrétní konceptu BestDrive.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.