Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní koncepce systému virtuální třídy
Outěřický, Pavel ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou distanční interaktivní výuky s využitím systému virtuální třídy, jakožto softwarového komunikačního nástroje. Po krátkém rozboru základních typů mezilidské komunikace a výuky je zde úvodem popsána virtuální třída z úplně základního pohledu ve smyslu prvotního vysvětlení co tedy virtuální třída je, k čemu slouží a jaké přínosy může přinést. Níže jsou pak rozebrány možnosti, podporované nástroje a funkce dnešních komerčních i bezplatně dostupných systémů tohoto typu s názornými ukázkami a se zaměřením na možnosti síťové komunikace. Další částí dokumentu je popis a rozebrání implementačních možností pro tvorbu virtuální třídy, jako čistě webového systému nebo jako desktopové aplikace se zaměřením na možnosti využití různých programovacích jazyků či prostředí. Dále je jako často používaná funkce u virtuální třídy také popsána videokonference a nároky na její implementaci. Druhá část, která tvoří asi tři čtvrtiny dokumentu, je věnována popisu mé vlastní praktické realizace systému virtuální třídy, jakožto desktopové aplikace komunikující přes serverovou aplikaci s využitím jazyka Java. Je zde na úvod popsán základní návrh tohoto systému s jeho implementovanými nástroji pro vzdálenou výuku. Níže jsou pak v kapitolách postupně všechny tyto implementované nástroje a funkce podrobně popsány, jak z pohledu potenciálního uživatele, tak i z pohledu softwarového vývojáře.
Moderní koncepce systému virtuální třídy
Outěřický, Pavel ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou distanční interaktivní výuky s využitím systému virtuální třídy, jakožto softwarového komunikačního nástroje. Po krátkém rozboru základních typů mezilidské komunikace a výuky je zde úvodem popsána virtuální třída z úplně základního pohledu ve smyslu prvotního vysvětlení co tedy virtuální třída je, k čemu slouží a jaké přínosy může přinést. Níže jsou pak rozebrány možnosti, podporované nástroje a funkce dnešních komerčních i bezplatně dostupných systémů tohoto typu s názornými ukázkami a se zaměřením na možnosti síťové komunikace. Další částí dokumentu je popis a rozebrání implementačních možností pro tvorbu virtuální třídy, jako čistě webového systému nebo jako desktopové aplikace se zaměřením na možnosti využití různých programovacích jazyků či prostředí. Dále je jako často používaná funkce u virtuální třídy také popsána videokonference a nároky na její implementaci. Druhá část, která tvoří asi tři čtvrtiny dokumentu, je věnována popisu mé vlastní praktické realizace systému virtuální třídy, jakožto desktopové aplikace komunikující přes serverovou aplikaci s využitím jazyka Java. Je zde na úvod popsán základní návrh tohoto systému s jeho implementovanými nástroji pro vzdálenou výuku. Níže jsou pak v kapitolách postupně všechny tyto implementované nástroje a funkce podrobně popsány, jak z pohledu potenciálního uživatele, tak i z pohledu softwarového vývojáře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.