Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proces změny zákazníka
Otradovcová, Andrea ; Šubrtová, Šárka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu v rámci vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V analytické části je podrobně popsán vybraný proces. Po identifikaci slabých míst procesu jsou v návrhové části navrženy jednotlivé kroky daného procesu, které by měly vést ke snížení nákladů.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Proces změny zákazníka
Otradovcová, Andrea ; Šubrtová, Šárka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení procesu v rámci vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V analytické části je podrobně popsán vybraný proces. Po identifikaci slabých míst procesu jsou v návrhové části navrženy jednotlivé kroky daného procesu, které by měly vést ke snížení nákladů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.