Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil, MCKinsey modelu 7S a metody analýzy rizik RIPRAN. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Celá práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola definuje základní teoretické termíny v pojetí marketingu. Hlavním cílem druhé kapitoly je analyzovat samotný fotbalový klub na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu. Nejdůležitější kapitolou práce je ta třetí, která popisuje návrhy změn a kroků ke zlepšení stávajícího marketingového mixu klubu. Poslední kapitola práce věnuje pozornost ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
Analýza vybrané firmy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy FC ZBROJOVKA BRNO, a.s. a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy rozpočtu. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
Sponzoring a reklama jako zdroj financování fotbalového klubu
Vašendová, Dominika ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na financování sportovního klubu. Jedním ze dvou primárních zdrojů k zabezpečení této činnosti je sponzoring. Práce se zabývá podstatou a smyslem sponzoringu, jeho typy a cíli. Neoddělitelnou součástí financování sportovního klubu je jeho reklamní využití. Tato část práce charakterizuje druhy a cíle reklam a tvorbu reklamní kampaně. Cílem této bakalářské práce je analýza sportovního sponzoringu a reklamy jako komunikačního nástroje sponzorských společností.
Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí analýzy organizační struktury, SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil, MCKinsey modelu 7S a metody analýzy rizik RIPRAN. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kaňa, Vojtěch ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Celá práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola definuje základní teoretické termíny v pojetí marketingu. Hlavním cílem druhé kapitoly je analyzovat samotný fotbalový klub na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu. Nejdůležitější kapitolou práce je ta třetí, která popisuje návrhy změn a kroků ke zlepšení stávajícího marketingového mixu klubu. Poslední kapitola práce věnuje pozornost ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
Analýza vybrané firmy
Maťašovský, Martin ; Ostrý, Vlastimil (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje analýze firmy FC ZBROJOVKA BRNO, a.s. a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí SLEPT a SWOT analýzy, fundamentální analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy rozpočtu. Na základě zjištěných údajů následně podávám návrhy řešení a jejich přínosy, které vyplynuly z provedených analýz.

Viz též: podobná jména autorů
1 OSTRÝ, Václav
10 Ostrý, Vladimír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.