Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role trenéra v přípravě mládeže
Ostaš, Radek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Tůma, Martin (oponent)
Název: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenka
Chování trenéra v utkání a tréninkovém procesu
Ostaš, Radek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Chování trenéra v utkání a v tréninkovém procesu Cíle: Cílem mé práce je pozorování chování tří vybraných trenérů a jejich vliv na hráče během zápasu a na trénincích. Hypotéza: Předpokládám, že v průběhu krizových situací se bude stupňovat emotivní chování trenérů a vliv emocí bude přenášen na samotné hráče, což povede ke snížení jejich výkonu. Metody: Ve své práci jsem použil metodu přímého, nestrukturovaného, otevřeného pozorování a metodu sběru dat za pomoci dotazníků jak u trenérů, tak u jejich dětských svěřenců. Výsledky: Cíl práce splněn, hypotéza potvrzena. V průběhu zápasů během krizových situací se stupňovalo emotivní chování trenérů, jež následně ovlivnilo hráče a důsledkem toho bylo snížení sportovního výkonu jednotlivých hráčů Klíčová slova: trenér, hráč, pochvala, kritika, reakce Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.