Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza radiálních kluzných ložisek s využitím pokročilých výpočtových metod
Orbán, Tomáš ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce uvádí analýzu kluzných ložisek pomocí MBS softwaru FEV Virtual Engine zahrnutím struktury reálných povrchů získané pomocí 3D měření drsného povrchu. První polovina práce udává stručný přehled o zážehových motorech, využití kluzných ložisek v motorech, konstrukci kluzných ložisek a o základních přístupech charakterizujících problematiku elasto-hydrodynamiky. V druhé polovině je popsán postup vytvoření modelu, proces měření vzorků a příprava simulací. Na konci této práci jsou uvedené a projednávané výsledky analýz.
Tribologie pístních kroužků spalovacích motorů
Orbán, Tomáš ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Témou bakalárskej práce je tribológia piestnych krúžkov spaľovacích motorov. Práca je rozdelená do 7 kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá piestnymi krúžkami, požiadavkami na piestne krúžky, popisom hlavných funkcií piestnych krúžkov, typmi piestnych krúžkov, kompresnými krúžkami a stieracími krúžkami. Na záver tejto kapitoly sú uvedené informácie o kinematike piestnych krúžkov. Druhá kapitola uvádza mechanizmus trenia a mazania piestnych krúžkov, venuje sa tribológii, treniu, histórii pozorovania trenia, mechanizmom trenia a vhodnosti trenia. Okrem toho práca obsahuje informácie o mazaní, konkrétne o spôsobe mazania motorov s vnútorným spaľovaním a režimoch mazania. Tretia kapitola sa zaoberá hydrodynamickým mazaním. Témou štvrtej kapitoly je medzné mazanie. Piata kapitola uvádza informácie o zmiešanom mazaní. Trenie v olejovej vrstve je témou šiestej kapitoly. Posledná siedma kapitola sa venuje treniu kontaktu nerovností styčných plôch.
Analýza radiálních kluzných ložisek s využitím pokročilých výpočtových metod
Orbán, Tomáš ; Dlugoš, Jozef (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce uvádí analýzu kluzných ložisek pomocí MBS softwaru FEV Virtual Engine zahrnutím struktury reálných povrchů získané pomocí 3D měření drsného povrchu. První polovina práce udává stručný přehled o zážehových motorech, využití kluzných ložisek v motorech, konstrukci kluzných ložisek a o základních přístupech charakterizujících problematiku elasto-hydrodynamiky. V druhé polovině je popsán postup vytvoření modelu, proces měření vzorků a příprava simulací. Na konci této práci jsou uvedené a projednávané výsledky analýz.
Tribologie pístních kroužků spalovacích motorů
Orbán, Tomáš ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Témou bakalárskej práce je tribológia piestnych krúžkov spaľovacích motorov. Práca je rozdelená do 7 kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá piestnymi krúžkami, požiadavkami na piestne krúžky, popisom hlavných funkcií piestnych krúžkov, typmi piestnych krúžkov, kompresnými krúžkami a stieracími krúžkami. Na záver tejto kapitoly sú uvedené informácie o kinematike piestnych krúžkov. Druhá kapitola uvádza mechanizmus trenia a mazania piestnych krúžkov, venuje sa tribológii, treniu, histórii pozorovania trenia, mechanizmom trenia a vhodnosti trenia. Okrem toho práca obsahuje informácie o mazaní, konkrétne o spôsobe mazania motorov s vnútorným spaľovaním a režimoch mazania. Tretia kapitola sa zaoberá hydrodynamickým mazaním. Témou štvrtej kapitoly je medzné mazanie. Piata kapitola uvádza informácie o zmiešanom mazaní. Trenie v olejovej vrstve je témou šiestej kapitoly. Posledná siedma kapitola sa venuje treniu kontaktu nerovností styčných plôch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.