Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix fitcentra
Matyášová, Lenka ; Ondrová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou v oblasti sportu, zaměřenou převážně na fitness centra. Je zde zkoumán současný komunikační mix malého fitness centra včetně jeho služeb. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů, ke zvýšení povědomí veřejnosti v daném městě i v jeho okolí, a to vše povede k větší konkurenceschopnosti.
Komunikační mix fitcentra
Matyášová, Lenka ; Ondrová, Zdeňka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou v oblasti sportu, zaměřenou převážně na fitness centra. Je zde zkoumán současný komunikační mix malého fitness centra včetně jeho služeb. Po zjištění stávajícího stavu komunikačního mixu následuje návrh na jeho zlepšení, který je zaměřen zejména na oblast reklamy a podpory prodeje. Tento návrh povede k získání vyššího počtu klientů, ke zvýšení povědomí veřejnosti v daném městě i v jeho okolí, a to vše povede k větší konkurenceschopnosti.
Marketingová strategie Studia Be Free
Nováková, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ondrová, Zdeňka (oponent)
Práce se zabývá analýzou stávající marketingové strategie Studia Be Free. Dále je provedeno dotazníkové šetření týkající se kvality služeb. Na jeho základě je poukázáno na nedostatky této strategie a na závěr jsou popsány návrhy na její zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.