Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Age leadership v obchodní společnosti
Ondráčková, Tereza
Ondráčková, T. Age leadership v obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita Brně, 2023. Tato bakalářská práce je zaměřena na řešení problematiky stárnutí populace a jejího vlivu na řízení lidských zdrojů ve vybrané obchodní společnosti. Práce je založena na konceptu age managementu, jehož postupy jsou novodobým přístupem řízení lidských zdrojů. Cílem práce je identifikace stávajících řídících metod managementu a následný návrh doporučení zavedení vhodných postupů age managementu. V literární rešerši je představena problematika age managementu a jeho propojení s marketingem lidských zdrojů. Zásadní část práce, v podobě analýzy interního prostředí podniku, je obsažena v empirické části práce. Analýza je provedena polostrukturovanými rozhovory se zástupcem společnosti a dotazníkovým šetřením mezi zaměstnanci vybrané firmy. Výzkum prokázal nedostatky především v metodách k udržování stávajících zaměstnanců. Návrhy doporučení jsou založeny na zjištěných nedostatcích, především pak na věkové struktuře zaměstnanců. Limity a omezení, jež mají možný negativní vliv na výsledky výzkumu, jsou rozebrána v diskuzi této práce.
Specifika pedagogické práce se studenty s poruchami autistického spektra ve výuce cizích jazyků na příkladu francouzštiny
Ondračková, Tereza ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Nováková, Sylva (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na výuku cizích jazyků, konkrétně na francouzský jazyk u žáků a studentů s poruchami autistického spektra (PAS) na 2. stupni ZŠ a na SŠ. Cílem práce je představit obecná doporučení pro práci s žáky a studenty s PAS, vhodné formy organizace výuky, možným komplikacím a optimální podobu spolupráce s asistentem pedagoga. Zaměřuje se na popis a definici poruch autistického spektra, zvláště na Aspergerův syndrom. Prostor je zde věnován typickým projevům v období dospívání a řešení problematických situací, které ve výuce mohou v souvislosti s těmito poruchami nastat. Další část je věnována komunikaci a obtížím v sociální oblasti, které se mohou u žáků s PAS projevovat. Praktická část práce zjišťuje, jak jsou na práci s žáky s PAS učitelé cizích jazyků v současnosti připraveni a analyzuje jejich zkušenosti a metody práce. Jako metoda výzkumu bylo použito kvalitativní dotazníkové šetření. Při výběru respondentů byla jako hlavní kritérium vybrána zkušenost s výukou cizích jazyků žáka s PAS ve třídě ZŠ nebo SŠ. Otázky byly voleny tak, aby částečně zmapovaly současný stav inkluzivního vzdělávání u žáků s PAS v rámci hodin cizích jazyků a způsoby, jakými se s ním pedagogové cizích jazyků na ZŠ a SŠ vyrovnávají. Z výsledků vyplývá, že většina učitelů neprošla odborným školením či...
GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř)
ONDRÁČKOVÁ, Tereza
Tématem diplomové práce jsou GPS přístroje ve výuce jako prostředek pro rozvoj mezipředmětových vazeb vzdělávacích oborů zeměpis a anglický jazyk na 2. stupni ZŠ (na příkladu ORP Chotěboř). Předkládaná práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje metodiku tvorby obou částí práce, kde autorka představuje celkový postup při vypracovávání své práce. Dále první část obsahuje teoretická východiska, kde autorka stručně seznamuje se zásadními pojmy, kapitolu zaměřenou na GPS přístroje, jejich potenciál využitelnosti ve výuce a možnosti propojení v rámci mezipředmětových vazeb. Nedílnou součástí teoretické části práce, zejména pro její tematické zasazení, je také prostudování kurikulárních dokumentů. Praktická část práce obsahuje výukové aktivity propojující učivo místního regionu, tedy zeměpisu, s anglickým jazykem. Veškeré předkládané výukové aktivity se skládají z úvodní části a metodického komentáře.
Potenciál využitelnosti hry geocaching ve výuce zeměpisu na ZŠ se zaměřením na místní region ORP Chotěboř
ONDRÁČKOVÁ, Tereza
Hlavním tématem předkládané bakalářské práce je potenciál využitelnosti hry geocaching ve výuce zeměpisu na základní škole se zaměřením na místní region ORP Chotěboř. Stěžejním cílem je vytvoření námětů, jak zařadit hru geocaching do výuky zeměpisu, (konkrétně do problematiky místního regionu), na ukázce ORP Chotěboř. Teoretickou část práce představuje stručná fyzickogeografická a sociálněgeografická charakteristika zájmového území spolu se základními pravidly a zásadami hry geocaching. Nedílnou součástí je zasazení hry geocaching do vyučování zeměpisu na základě platných kurikulárních dokumentů, zejména RVP ZV. Zároveň je tato část práce podložena studiem další příslušné literatury. Praktická část práce zahrnuje vlastní terénní průzkum oblasti a následný rozbor již existujících keší v zájmovém území. Zejména jejich tematické zaměření poskytuje podklady pro závěrečnou kapitolu práce, která je zaměřena na předložení potencionálních námětů výuky tematického celku místní region za pomoci hry geocaching v rámci hodin zeměpisu na ZŠ.

Viz též: podobná jména autorů
8 ONDRÁČKOVÁ, Tereza
8 Ondráčková, Tereza
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.