Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvorenie produktu pivného turizmu pre vybranú cestovnú kanceláriu
Olgyayová, Patrícia ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá potenciálom Českej republiky v odvetví pivného turizmu a jeho využitia prostredníctvom tzv. pivných trás. Cieľom bolo vytvorenie nových pivných trás pre CK Neckermann a návrh ďalších marketingových nástrojov. Formálne je rozdelená na časť teoretickú a praktickú. Teoretická časť v úvode približuje problematiku cestovného ruchu, opisuje formy cestovného ruchu, služby a činnosť cestovných kancelárií. Druhá kapitola sa zaoberá marketingom služieb, situačnou analýzou a marketingovým mixom v oblasti cestovného ruchu. Záver teoretickej časti je venovaný pivovarníctvu v Čechách, jeho histórii a súčasnému stavu, a pivnému turizmu. Praktická časť v úvode analyzuje trh s pivnými trasami, mapuje konkurenciu, potenciálnych dodávateľov, distribútorov a zákazníka. Nasleduje tvorba jednotlivých pivných trás pre štyri oblasti Českej republiky, východ, západ,stred a Praha. Túto kapitolu doplňuje kapitola číslo šesť, ktorá navrhuje postup pri tvorbe marketingového mixu.
Small Prague breweries in tourism
Olgyayová, Patrícia ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Hlavním cílem práce je zjistit, zda mají malé pivovary vliv na cestovní ruch Prahy, a zda se dokáží přizpůsobit potřebám svých zákazníků. Teoretická část se zabývá obecně službami v cestovním ruchu, zejména službami stravovacími a následně popisuje pivo a pivovary v Praze. Praktická část obsahuje analýzu pěti malých pivovarů, a pak tři z nich srovnává v parametrech významných pro cestovní ruch.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.