Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingové komunikace
Novotná, Nicole ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Hana, Hana (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace společnosti Cag s.r.o. zabývající se výrobou dveří, zárubní a nově i skříní. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit dosavadní marketingovou komunikaci vzorkové prodejny v Písku, která se nachází v jižních Čechách. Následně na to budou stanovena vhodná doporučení vedoucí k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části. V první části diplomové práce jsou teoretická východiska, ve kterých jsou charakterizovány teoretické poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a marketingové komunikace. Druhou částí této práce je praktická část, která je rozdělena do dvou dalších pasáží. První pasáž identifikuje marketingovou komunikaci celé společnosti Cag s.r.o., jelikož je marketing pro všechny vzorkové prodejny této společnosti po celé České republice stejný. Dále tato pasáž obsahuje komunikační mix vzorkové prodejny v Písku, která je pro tuto práci stěžejní. Ve druhé pasáži praktické části, za pomoci nestrukturovaných rozhovorů vedených s vedoucím vzorkové prodejny a se zákazníky, kteří v období výzkumu navštívili vzorkovou prodejnu a dále z výsledků dosažených z dotazníkového šetření je nejprve řešena marketingová komunikace všeobecně a poté této společnosti. Na základě získaných odpovědí, které jsou znázorněny pomocí grafů a písemně vyhodnoceny, jsou navržena konkrétní doporučení pro zlepšení stávající situace.

Viz též: podobná jména autorů
17 NOVOTNÁ, Nikola
3 Novotná, Natálie
4 Novotná, Naďa
1 Novotná, Nela
1 Novotná, Nicolette
5 Novotná, Nikol
17 Novotná, Nikola
2 Novotná, Nina
3 Novotná, Nora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.