Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix podniku
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.
Podnikatelský plán založení restauračního zařízení s opravnou v Brně
Vykydal, Filip ; Norek, Milan (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Uvedená diplomová práce se zabývá vytvořením ekonomicky realizovatelného podnikatelského plánu na založení hospodského zařízení s opravárenským servisem v Brně. Vypracovaný návrh podnikatelského plánu vychází z provedených strategických analýz prostředí včetně provedení vlastního marketingového průzkumu za účelem zjištění klíčových faktorů ovlivňujících vstup a podnikání nového podniku na trhu. Na základě provedených analýz byla zvolena vhodná podnikatelská strategie, která je dále rozpracovaná do dílčích částí v podobě marketingového, provozního, organizačního a finančního plánu včetně zhodnocení rizik z projektu a časového harmonogramu
Návrh podnikového finančního plánu
Norek, Milan ; Strapinová, Zdeňka (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh podnikového finančního plánu. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska finančního plánování. Další část je věnována představení společnosti a analýze současného stavu. Následně je navržen finanční plán podniku pro období 2017 – 2019 ve dvou variantách. Poslední část práce tvoří zhodnocení finančního plánu podniku.
Podnikatelský plán založení restauračního zařízení s opravnou v Brně
Vykydal, Filip ; Norek, Milan (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Uvedená diplomová práce se zabývá vytvořením ekonomicky realizovatelného podnikatelského plánu na založení hospodského zařízení s opravárenským servisem v Brně. Vypracovaný návrh podnikatelského plánu vychází z provedených strategických analýz prostředí včetně provedení vlastního marketingového průzkumu za účelem zjištění klíčových faktorů ovlivňujících vstup a podnikání nového podniku na trhu. Na základě provedených analýz byla zvolena vhodná podnikatelská strategie, která je dále rozpracovaná do dílčích částí v podobě marketingového, provozního, organizačního a finančního plánu včetně zhodnocení rizik z projektu a časového harmonogramu
Návrh podnikového finančního plánu
Norek, Milan ; Strapinová, Zdeňka (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh podnikového finančního plánu. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska finančního plánování. Další část je věnována představení společnosti a analýze současného stavu. Následně je navržen finanční plán podniku pro období 2017 – 2019 ve dvou variantách. Poslední část práce tvoří zhodnocení finančního plánu podniku.
Komunikační mix podniku
Norek, Milan ; Heřman, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na představení podniku a na analýzu současného stavu. V poslední části jsou uvedeny a zhodnoceny navrhovaná řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.