Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh metodického postupu pro práci s Shadow IT ve veřejné správě na úrovni krajů České republiky
Nesvedová, Lada ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou Shadow IT (dále také jako SIT) ve veřejné správě České republiky na úrovni krajů. Hlavním cílem práce je navržení metodického postupu pro práci s SIT ve veřejné správě na úrovni krajů ČR na základě případové studie. Tento návrh metodického postupu je možné zpracovat na základě dílčích cílů, definování výzkumných otázek a charakterizováním problematiky SIT. Struktura práce je rozdělena do 3 hlavních částí. V první je vymezen cíl práce a důvody jeho výběru, očekávané omezení a výstupy práce. V teoretické části je charakterizován pojem Shadow IT a veřejná správa ČR obecně. Na tuto část navazuje praktický blok, v němž jsou konkretizovány metody sběru dat a prezentovány výsledky z výzkumných otázek. Zpracovaný návrh metodického postupu pro práci s Shadow IT ve veřejné správě ČR na úrovni krajů je uveden v poslední části práce. Přínosem práce je navržený metodický postup pro práci s Shadow IT ve veřejné správě na úrovni krajů ČR, který může krajským úřadům pomoci lépe pochopit problematiku Shadow IT.
Vliv zavedení Social CRM na efektivitu vztahů se zákazníky
Nesvedová, Lada ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Lalinský, Jan (oponent)
Práce se zabývá otázkou vlivu zavedení sociálního CRM (SCRM) v podniku na spokojenost jeho zákazníků. Cílem práce je zjistit vliv minikampaně na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, LinkedIn a firemním blogu, jakožto aktivity SCRM, na spokojenost zákazníků ve společnosti eWay System s. r. o. Struktura práce je rozdělena do 3 bloků. První vymezuje cíl práce, s ním spojené klíčové pojmy a v teoretické úrovni analyzuje faktory, metody, modely a indikátory spojené s problematikou spokojenosti zákazníka. Druhý blok práce představuje metodiku, která je uplatněna pro zjištění vlivu zavedení aktivity SCRM na spokojenost zákazníků. Prezentace výsledků zjištění tvoří třetí blok práce. Přínosem práce je prokázání, že realizace aktivit SCRM má pozitivní vliv na spokojenost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.