Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium
Dušková, Renata ; Švecová, Dagmar (vedoucí práce) ; Plecitá, Zdeňka (oponent) ; Nerudová, Irena (oponent)
Autor: Renata Dušková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium Vedoucí práce: Bc. Dagmar Švecová Počet stran: 144 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: autoregulace učení, motivace, paměť, paměťové strategie, sebemotivace, vzdělávání Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Teoretická část se zaměřuje na pojem motivace a učení, autoregulaci učení, paměť, její strategie. Popisuje pojem vůle a postoj k plnění povinností. Dále jsou to pohledy na učení z psychologického hlediska a důležitým pojmem je také sebemotivace. Těžiště práce tvoří empirická část bakalářské práce. Tato část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního dotazníkového šetření k zjištění zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Zkoumaný vzorek tvoří všeobecné sestry a porodní asistentky z pěti zdravotnických zařízení z České republiky.
Pohled zdravotníků na současné vzdělávání sester
Mrázková, Iva ; Nerudová, Irena (vedoucí práce) ; Marečková, Jana (oponent) ; Kyasová, Miroslava (oponent)
Autor: Iva Mrázková, DiS. Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové, Oddělení ošetřovatelství Název práce: Pohled zdravotníků na současné vzdělávání sester Vedoucí práce: PhDr. Irena Nerudová Počet stran: 69 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: vzdělávání sester, profese sestry, vztah sestra-lékař Bakalářská práce se zabývá problematikou dnešního sesterského povolání ve vztahu k novým formám vzdělávání sester. Zahrnuje pohled do minulosti a nastiňuje možnosti dnešního vzdělávání. Poukazuje jak na formy kvalifikačního studia, tak na celoživotní vzdělávání. Zmiňuje registraci sester a ukotvení změn vzdělávání sester v legislativě České republiky. Podstatu práce tvoří část empirická, kdy bylo provedeno kvantitativní výzkumné šetření, které mělo za úkol zjistit názory vybraných zdravotníků na probíhající změny ve vzdělávání sester. Vzorek respondentů tvořili lékaři a sestry ze čtyř zdravotnických zařízení: Fakultní nemocnice Motol, Asociace samaritánů v Kralupech nad Vltavou, Nemocnice Hořovice a Nemocnice Jablonec nad Nisou pracující na různých odděleních. Dále byly porovnány názory dvou profesí, lékařů a sester na uvedené změny a s tím související vývoj vztahu sestra-lékař.
Ideální a reálný učitel ošetřovatelství očima žáka střední zdravotnické školy
Kamenská, Alena ; Mareš, Jiří (vedoucí práce) ; Nerudová, Irena (oponent) ; Kyasová, Miroslava (oponent)
Autor: Alena Kamenská DiS. Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové, Oddělení ošetřovatelství Název práce: Ideální a reálný učitel ošetřovatelství očima žáka Střední zdravotnické školy Vedoucí práce: Prof. PhDr. Jiří Mareš, CSc. Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: osobnost učitele ošetřovatelství, ideální a reálný učitel ošetřovatelství, interakční styl učitele, hodnocení oblastí interakčního stylu učitele žáky Bakalářská práce na téma "Ideální a reálný učitel ošetřovatelství očima žáka Střední zdravotnické školy" je prací teoreticko výzkumnou. Ve své teoretické části si klade za cíl přiblížit specifika zdravotnického školství, žáků zdravotních škol a jejich odborných vyučujících. Pokouší se charakterizovat osobnost učitele ošetřovatelství na podkladě vědeckých charakteristik a výzkumů zabývajících se studiem osobnosti, které jsou aplikovány na specifika profese odborného učitele. Výzkumná část práce je zaměřena na charakteristiku ideálního a reálného učitele ošetřovatelství na podkladě informací získaných dotazníkovým šetřením od žáků zdravotnické školy. K dotazníkovému šetření byl použit dotazník "Interakčního stylu učitele" , který na podkladě práce T. Wubbelse a J.Levyho upravili J. Mareš a P. Gavora.
Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium
Dušková, Renata ; Švecová, Dagmar (vedoucí práce) ; Plecitá, Zdeňka (oponent) ; Nerudová, Irena (oponent)
Autor: Renata Dušková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium Vedoucí práce: Bc. Dagmar Švecová Počet stran: 144 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: autoregulace učení, motivace, paměť, paměťové strategie, sebemotivace, vzdělávání Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Teoretická část se zaměřuje na pojem motivace a učení, autoregulaci učení, paměť, její strategie. Popisuje pojem vůle a postoj k plnění povinností. Dále jsou to pohledy na učení z psychologického hlediska a důležitým pojmem je také sebemotivace. Těžiště práce tvoří empirická část bakalářské práce. Tato část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního dotazníkového šetření k zjištění zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Zkoumaný vzorek tvoří všeobecné sestry a porodní asistentky z pěti zdravotnických zařízení z České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.