Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh výukových materiálů pro průřezové téma Člověk a životní prostředí pro střední odborné školy přírodovědného zaměření
Neradilová, Ivana
Bakalářská práce představuje návrh výukového projektu v odborných předmětech oboru vzdělání Ekologie a životní prostředí a příbuzných oborech v rámci průřezového tématu Člověk a životní prostředí. Součástí práce je i předložení výukových materiálů (ukázka pracovních listů). Práce v teoretické části vymezuje pojmy týkající se environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty (dále EVVO), charakterizuje EVVO a její význam, popisuje situaci a vývoj EVVO na středních školách a okrajově nabízí přehled organizací, zabývajících se tématikou EVVO. Také jsou popsány výukové metody se zaměřením na výukový projekt. Metodicky je téma rozděleno do dvou na sebe navazujících a zároveň samostatně funkčních, projektových dnů (pro 3. ročník) s časovým rozvržením a doplňujícím informačním textem pro pedagogy usnadňujícím práci s navrženým projektem. Navrhovaný výukový projekt má název "Les -- více než stromy" a věnuje se významu stromů a lesních ekosystémů nejen z hlediska ekologického ale i společenského.
Návrh výukových materiálů pro průřezové téma Člověk a životní prostředí pro střední odborné školy přírodovědného zaměření
Neradilová, Ivana
Bakalářská práce představuje návrh výukového projektu v odborných předmětech oboru vzdělání Ekologie a životní prostředí a příbuzných oborech v rámci průřezového tématu Člověk a životní prostředí. Součástí práce je i předložení výukových materiálů (ukázka pracovních listů). Práce v teoretické části vymezuje pojmy týkající se environmentální výchovy, vzdělávání a osvěty (dále EVVO), charakterizuje EVVO a její význam, popisuje situaci a vývoj EVVO na středních školách a okrajově nabízí přehled organizací, zabývajících se tématikou EVVO. Také jsou popsány výukové metody se zaměřením na výukový projekt. Metodicky je téma rozděleno do dvou na sebe navazujících a zároveň samostatně funkčních, projektových dnů (pro 3. ročník) s časovým rozvržením a doplňujícím informačním textem pro pedagogy usnadňujícím práci s navrženým projektem. Navrhovaný výukový projekt má název "Les -- více než stromy" a věnuje se významu stromů a lesních ekosystémů nejen z hlediska ekologického ale i společenského.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.