Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol
Nehéz, Pavel
Bakalářská práce je zaměřena na motivační faktory ovlivňující autoregulované učení žáků středních škol. Cílem teoretické části je definovat pojmy: autoregulované učení, metakognice, motivace k učení, vnitřní a vnější cílová orientace, osobně vnímaná zdatnost, zkoušková úzkost, atribuční přesvědčení a hodnota učení. Teoretická část bude zpracována metodami analýzy, následné syntézy a případné komparace informací získaných z odborných zdrojů, které tvoří zejména odborné monografie, časopisy a sborníky. Cílem praktické části bude zjistit, v jaké míře a na jaké úrovni se u žáků střední odborné školy vyskytují motivační faktory, které ovlivňují jejich autoregulované učení. Těmito faktory jsou vnitřní cílová orientace, osobně vnímaná zdatnost, atribuční přesvědčení a hodnota učení. K dosažení tohoto cíle bude použita dotazníková metoda. Nástrojem sběru dat je dotazník MSLQ, který byl v roce 2015 adaptován na české prostředí. Průzkumný soubor tvoří žáci střední odborné školy. Výsledky průzkumného šetření mohou učitelům dané střední školy pomoci ke zdokonalení jejich práce s motivací žáků ve výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.