Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu Business Intelligence
Hlava, Ondřej ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nalezení vhodného Business Intelligence řešení pro malé a střední podniky, na základě analýzy trhu těchto řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na vymezení pojmu Business Intelligence, jeho historického vývoje, vysvětlení základních principů a hlavních komponent Business Intelligence. Druhá část je věnována představení hlavních hráčů, jak na poli placených řešení, tak na poli open source řešení, dále vymezení kritérií pro výběr vhodného BI řešení pro malé a střední podniky a porovnání vybraných produktů na základě kritické analýzy. V závěru jsou shrnuty poznatky práce a vybráno vhodné BI řešení pro malé a střední podniky.
Srovnání webových stránek telekomunikačních společností
Krofika, Pavel ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem práce je porovnání webových stránek tří největších českých telekomunikačních společností. Nejprve jsou popsány některé techniky pro tvorbu webu, zmíněny jsou také již existující metodiky pro hodnocení přístupnosti webových stránek. Dále jsou zde rozebrány vlastnosti, jež by měl každý web splňovat a na základě těchto vlastností je vytvořena příslušná metodika včetně bodového hodnocení a vah jednotlivých kritérií. Na základě této vytvořené metodiky se dané webové stránky postupně hodnotí a srovnávají. V závěru se získané výsledky všech stránek vyhodnotí a jsou navrhnuta doporučení, jak nalezené nedostatky zlepšit.
Srovnání modelů řízení IT
Andraščík, Jan ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na srovnání dvou vsoučasnosti nejpoužívanějších metodik řízení podnikové informatiky a to IT Governance a IT Service Management. Práce je rozdělena na dvě části. V první části práce jsou zmapovány přístupy metodik řízení podnikové informatiky IT Governance a IT Service Management. Dále jsou popsány regulace, které samotné řízení ovlivňují, a nástroje, které je možné při řízení podnikové informatiky použít. V druhé části jsou srovnány přístupy obou metodik k řízení podnikové informatiky, jejich procesy a přístupy k nim. Srovnány jsou také jejich metriky. V závěru druhé části je zhodnoceno, jakým způsobem je možné obě tyto metodiky využít současně.
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Pleskačová, Barbora ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu, vzniku a vývoje elektronického bankovnictví v ČR. Nejobsáhlejší část práce popisuje dostupné formy elektronického bankovnictví v ČR, tedy platební karty, homebanking, internetové, telefonické a GSM bankovnictví, a zabývá se jejich výhodami i nevýhodami a také bezpečností každé z nich. V závěru práce nechybí shrnutí výhod a nevýhod elektronického bankovnictví jak pro klienta, tak pro banku, a také zhodnocení aktuálního stavu v ČR.
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Velkoborská, Lucie ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze současného stavu elektronického bankovnictví a jeho možnostem v České republice. Mezi hlavní cíle patří seznámení čtenáře s pojmem elektronické bankovnictví a jeho formami. Celá práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole se zabývám pojmem elektronické bankovnictví, jeho vývojem, výhodami a nevýhodami jak pro banku, tak pro její klienty. V druhé kapitole jsou vysvětleny jednotlivé formy elektronického bankovnictví. Jedná se tedy o: platební karty, telefonní bankovnictví, mobilní bankovnictví, homebanking, PDA banking, TV banking a internetbanking. Ve třetí kapitole se zaměřuji na internetové bankovnictví a porovnávám ho z hlediska zabezpečení a rozsahu služeb u vybraných bank. Ve čtvrté kapitole je zpracován dotazník, který je zaměřen na zjištění, zda elektronické a internetové bankovnictví používají občané České republiky.
Možnosti BI při řešení úloh manažerského účetnictví
Hlavička, Ondřej ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tématem této práce je vztah systémů vnitropodnikového (manažerského) účetnictví a systémů a aplikací Business Intelligence. Hlavním cílem je představení konkrétních úloh, které mohou být ze strany BI řešení podporovány. Vzhledem ke značné variabilitě požadavků manažerského účetnictví napříč podniky je naznačeno více alternativních možností této podpory. Z hlediska struktury je práce rozdělena do tří hlavních částí. První část, reprezentovaná především kapitolou č. 2, popisuje základní pojmy z teorie řízení výkonnosti a účetnictví. V kapitole č. 3 jsou představena BI řešení, jejich prvky a některé základní architektonické aspekty. V rámci hlavní kapitoly č. 4 jsou rozebrány vybrané úlohy manažerského účetnictví a jejich možná podpora ze strany BI.
Platební karty na internetu
Mládek, Jiří ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato práce se zabývá platebními kartami na internetu a vším s touto technologií spojeným. To je historický vývoj, druhy plateb a použití, elektronické peněženky a bezpečnost. Cílem práce je analyzování používání platebních karet v síti internet a dále analýza jejich užití při nákupu v e-shopech v ČR. V dnešní moderní době je trend vše usnadňovat, zjednodušovat a urychlovat. Totéž platí i o technologii placení na internetu. S tím jsou spojeny i bezpečnostní rizika, která nebudou opomenuta, a tato problematika bude v práci zmíněna. Závěr práce je zaměřen na vyhodnocení sesbíraných dat, která se týkají nákupu a používání platebních karet na internetu mezi českou veřejností. Práce je strukturovaná do 5 kapitol. První se věnuje historii a vývoji platebních karet, druhá kapitola pojednává o druzích karet a jejich použití, třetí kapitola je věnována bezpečnosti, čtvrtá elektronickým peněženkám a pátá vyhodnocení dat z dotazníku.
Analytické CRM v bankovnictví
Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace technologií a nástrojů Business Intelligence pro podporu analytických, plánovacích a kontrolních činností pracovníků komerčních bank ve sférách komunikace se zákazníky, prodeje produktů novým i stávajícím zákazníkům, servisu a podpory zákazníkům. Cílem práce je podat komplexní pohled na problematiku analytického CRM v bankovnictví, analyzovat podstatné aspekty řešení a navrhnout funkce, procesy a data odpovídající principům podnikání komerčních bank. Teoretický rámec diplomové práce se zaměřil na strategii řízení vztahů se zákazníky, základní principy vztahového marketingu, analýzu stavu a vývojových tendencí v oblasti Customer Intelligence a vymezení základních principů aplikací IS/ICT využívaných pro implementaci CRM strategie. Navazující část práce se věnuje aktuálním trendům českého bankovního trhu, bankovním činnostem a aplikační architektuře IS/ICT komerčních bank. Hlavní část práce se soustředí na analýzu a návrh funkcí, procesů a datových oblastí analytického CRM. Z provedené analýzy vyplývá doporučení implementovat funkce pro odhad sklonu zákazníka k nákupu produktu jako vhodný technologický nástroj pro řízení akvizice zákazníků a pro výběr zákazníků do přímých marketingových kampaní. Podobně funkce analytického CRM poskytující pravděpodobnost odchodu zákazníka může přinášet důležitou přidanou hodnotu pro aktivity bank zaměřené na udržení zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.