Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami
Nešněra, Filip ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Adidas na trhu s fotbalovými pomůckami Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, jak vnímají hodnotu značky Adidas spotřebitelé fotbalových pomůcek, zejména aktivní hráči fotbalu na výkonnostní úrovni. Dalším cílem bylo identifikovat postavení značky Adidas vzhledem ke konkurenčním značkám, zjistit její silné a slabé stránky a navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení její hodnoty z pohledu zákazníků. Metody: V této práci byla využita metoda kvantitativního výzkumu. Pro tento výzkum bylo nutné nashromáždit primární data, protože sekundární data ke zkoumanému problému neexistují. Ke sběru dat bylo využito elektronické dotazování, výběr respondentů byl proveden částečně ovlivněným výběrem. Rozsah vzorku byl vymezen na nejméně sto respondentů. Výsledky: Výzkum přinesl pro značku Adidas vesměs velmi pozitivní výsledky. Bylo zjištěno, že téměř 90% respondentů má osobní zkušenost s fotbalovými pomůckami značky Adidas. Ta byla společně se značkou Nike vyhodnocena jako nejoblíbenější značka fotbalových pomůcek. Dále bylo zjištěno, že dvě nejdůležitější kritéria, která respondenti zohledňují při nákupu fotbalových pomůcek, jsou nejlépe hodnocená kritéria značky Adidas. Značka Adidas je sice vnímána jako drahá, ale respondenti jsou díky vysoké kvalitě ochotni...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.